snart 25 bast

shit vad tiden går.

i lördes hade jag oturen att jobba när det va melodifinalen! sånt oflyt när man äälskar schlager. =( jag stod i självskanningen och efter 19 så var det ju typ dött. kunde bara tänka mig alla mysare som mysit ner sig i soffan med massa gott. blää! men fick lite medlidan av en liten kille på typ 5-6 år. han skulle minsann hem och se melodifestivalen och han hade köpt godis och chokladpudding. så sa jag att jag missade allt. då titta han på mig med uppspärrade ögon och pustade fram ett "ååååh neeeej stackars dig". haha gullunge.

igår va vi på mif-rögle. sjuukt spännande och sen vann dom. gött! i pausen delade kvällan ut ett sånt jättebra pris som typ björn och benny frått en gång. det är för årets uderhållare. ingen mindre än måns zelmerlöv fick det! så glad jag blev! dock sjöng han inte. sjuukt besviken.

imorron ska jag på gratis lunchbuffé med linda. redan laddad! hoppas på massa gott! dock är den turkisk, jag vet itne vad det är för mat men varken linda eller jag är ju svåra med mat.

ringde precis och bokade ansiktsbehandling på min födelsedag! tagit semester den dagen i ära. fick presentkort i julklapp. ska bli nice. på hemsidan står det beskrivningen: "rengöring, plock av bryn, färgning av fransar och bryn, peeling, vapozon, portömning, mask, ansiktsmassage, ögonserum och avslutande kräm efter hudtyp." shit shit shit det är mycket det. hoppas det blir bra, låter lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0