tröött tjeeej

herregud. i fredes stressa jag hem till pollux och bjöd mamma och pappa på midda. dock köpte mamma köttet då jag inte hann. sluta sju och skulle till lund och hämta ebba också. mysit iaf.

fredanatt vakna jag 4 av att robin slår ner ett glas vatten över mig i sängen i sömne. han sov som en stock så hämta en handduk och sov vidare i en vattenpöl. vakna fuktig och äcklig. tog en lite för lång dusch sen va de 7.45-15 och v75 på jägers. gaaah! sålde andelar som bara den! är med i en tävling you see. en gammal tant som brukar va otrevlig gjorde min dag. "va fiiin du är!"  utbrast hon och peka på sitt ansikte. otippat! sen blev det slappkväll med två filmer. hur många lingon.. (underbar) och en om guden tor.

drömde hela natten om att jag stressade med andelar som inte blev sålda. i morse vakna jag av en damp-ebba kl 7 typ som vägra ge sig. nu ligger jag helt död i soffan. solen skiner ute och man borde vara där ute men vem orkar? borde plantera lite blommor som står och väntar. ska nog koka en kopp kaffe och ta tag i det.

ska jobba sen. undra vem jag stänger med? lindaN är sjuk och sonia har bytat. gillar att veta det så jag kan förbereda mig på nån idiot. pernilla är där till sex iaf. likaså amandaaah. blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0