italiano antipasti

.. eller nåt i den stilen.

igår va vi på hockey. dom förlora. som vanligt när jag är och tittar. det är mitt fel. men jag är glad att jesper mattsson är tillbaka! annars vill jag inte titta.

idag jobbar jag extra i frukten 13-16 och sen 16-20 i kassa treee. det är där det händer.
sen ska jag ha italiensk afton med mig själv. lite mozzarella och tomat, lite parmaskinka och melon och oliver. nån ost kanske. plus nån trevlig film på tvn.

imorron är det träningsläger för hela slanten. börjar 10 och avslutar hemma hos hanna med tacos och teambuilding. söndag bjuder på träningsmatch mot kävlinge kl 13. sen kalas på pollux väg 3. det är där det händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0