vad gör vi? nu köör vi

ja, det har gått lång tid. men nu gör vi ett nytt försök. det är väl bättre att skriva lite ointressanta saker än att inte skiva alls.

helvetesveckan är snart över. efter idag vill säga. jag gillar att jobba fredagar faktiskt. speciellt om man slutar tre. och folk är snäppet gladare och öppnar plånboken snäppet mer.

ikväll kommer jennyboss hit! jag är ansvarig för snacks, men jenny var noga med att poängtera att hon vill äta nyttiga snacks. jag kan inga nyttiga snacks. gurka är det enda jag kommer på. ska ge henne en stor gurka att knapra på. hoppas hon blir nööjd. haha nä skämt å sido när jag funderade lite så kom jag på massa nyttiga snacks. gurka, oliver, melon, clementin... sånt får det bli! och en chipspåse bara.

faktiskt jävligt nöjd med min mobilkamera. tycker faktiskt det ofta blir bättre än med min digitala kamera. aldrig röda ögon tex.


Kommentarer
Postat av: Ida

Weeee Lullan is back :D Och då kan jag väl passa på att tacka för senast! Jättemysig HP-dag ;)

2011-11-17 @ 14:56:55
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0