lördag 19/11

igår va de myskväll med tända ljus, lyxig mat, vin och hockey(?) det var kanske inte det mysigaste men det va en jävla match iaf. malmö hämta upp underläge och vann mot serieledarna. starkt. sen blev det mys iaf. film! såg män som hatar kvinnor. stieg larsson måste faktiskt varit en sjuk människa. att komma på så mycke hemskt. men bra är den.

robin somna såklart och prata i sömne men jag såg klart den. såg nog kul ut om nån kina in genom föstret, en klarvaken i mitten och en sovande man på ena sidan och en sovande hund på andra sidan.

just nu tvättar jag min vinterjacka. första gången jag tvättar en jacka. har köpt tennisbollar som ska fluffa till den sen i torktumlaren. hoppas hoppas den inte förstörs! ganska dyr utgift om man ska ha en ny. men man kan ju itne gå runt i en lerig jacka, då spelar det ju ingen roll hur fin den va egentligen.

ikväll ska linda och amanda komma hit på tacos och film! ladda inför match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0