mozzarellaost på tvären

har för närvarande ynka 5 avsnitt kvar på glee s 2. ååååh! vad händer sen? jag vill ha mer mer mer mer!

har aldrig haft så mycke träningsvärk nånsin som efter denne veckan. men det är kul. kul att vara del av nåt igen. kul att bli svettig igen och tänka att snart kanske man är lite mer tight om rumpan som dom andra 8 år yngre flickorna. hoppashoppas. hoho! sker det ska jag också köpa ett par tights att träna i och visa upp allt odallrigt.

imorron är det fredag och efter jobb är det picknick och brännboll med jobbet. hoppas vädret är med oss! blir mys. sen jobbehelg. kväll lördag, morron söndag, kväll måndag. ja jag räknar måndan som slutet på jobbhelgen.

idag kommer snickaren hit och mäter osv. snart har vi världens finaste trädäck hoppas jag! ska bli nice i sommar att sitta där och äta frukost och titta på de fina blommorna jag planterat.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 01:32:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0