hoppas det är laminatgolv

nu har ebba legat bredvid mig igenom två gleeavsnitt och sovit på rygg med benen i vädret. hon är fenomenal på att slappna av när hon inte borde kunna. sång och skrik från datorn och en galen hund i lägenheten ovanpå som nu skällt konstant i typ 3 timmar och kraffsat fanatiskt på deras golv och dörr. i can hear it. stackars stackars stackars hund. känns som man borde göra nåt. men vad? 

när vi precis flyttat hit blev ebba orolig när hunden ovanpå höll på. men nu sover hon som en stock. skulle vilja se deras hall där uppe. golvet och dörren. herregud! stackars stackars hund. den håller nog på att bli galen. tror det är för att målarna är utanför. ebba har redan skällt på dom. ett skall. det räcker. "dom vet att jag har koll på dom" verkar det som hon tänker.

nu snarkar hon också. great.  hinner jag se ett till avsnitt innan jobb? hmm.. nää då får det bli multitasking med mat, smink, kläder och promenad. så bra på multitasking är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0