helgish!

hundtricket är en underskattad sak. man får kontakt med så många nya människor. man har alltid nåt att prata om. antar att det är samma när mammor träffar varandra på mammagruppen och mormödrar pratar om sina krämpor och barnbarn. jag har träffat så många trevliga personer. det är en vis gammal man, en student, en MILF, grannen ovanpå också grannskapets skvallertant som jag tycker mest om haha. och milfen.

dock fick jag veta av milfen idag att studenten lämnat bort sin valp som va blandning mellan rottweiler och schäfer. så jävla synd. ebbas bästis. hon separera med sin sambo och jobbar plus pluggar så jag var lite orolig för henne med en sån jobbig valp. men nu gick det tydligen inte mer. so saad.

snart ska det springas i skrylle. med challan. ger mig nog inte på 5km denna gång.
ikväll ska vi hem till mamma och pappa och de bjuder på grillat. grillspett tror jag. muums. bra! för det har varit en dyr månad. fattar itne vart mina pengar gått =/ sånt som händer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0