happy

asså vad folk än säger så kan man köpa lycka för pengar. hade man varit rik hade man varit såå mycke lyckligare. idag är jag ledig och jag har en to-do-list med 12 punkter. hade lätt kunnat köpa ut alla om jag hade haft överflöd av pengar. då hade jag haft en jävla massa tid att kolla glee, leka med ebba, glo på naturkanalerna och bara vara. tid gör en lycklig tror jag.

många av punkterna är att städa. riktigt ordentligt då. det kan man betala nån för. sen är det tvätta och köra till tippen och gräva till trädäcket. kan man betala nån för. sen plantera blommor tror jag jag hade velat göra själv för det är roligt.

nuförtiden kan man även köpa kärlek från andra länder men säkert från svenskar med. bara det att vi inte ser det lika tydligt.

vi kan ju hoppas att det börjar regna för då skippas snabbt två punkter som är gräva (det gör jag bara inte om det regnar) och vattna i trädgården.

man kan ju undra varför jag sitter här och inte sätter igång med allt men jag ville vara lycklig en liten stund. hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0