busy busy

jaha här sitter man. varit vaken en timme. så sjukt. men snickarn skulle komma kl 8. dock har han inte kommit än för han skulle fixa några grejer först men robin är ute och gräver för fullt. jag sitter och dricker kaffe och kollar bbs hemsida hoho! jag är nörrrd.

idag ska jag passa upp på snickarn och robin med kaffe och mat. ska också ut och kolla janets häst för första gången! whoo! sen ska jag handla mat, systemet och handla present till konfirmanden imorron. ska även vara redo att åka till byggmax om dom fattas nåt där ute. puh!

ush jag har gjort alldeles för starkt kaffe. besviken på mig själv. ush så jävla dåligt. måste nog göra om göra rätt. såhär kan man inte börja dagen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar bloggtempot! =)

2011-05-28 @ 10:03:02
URL: http://idish87.blogg.se/
Postat av: linda

jag gillar inte att du inte kommer idag.

2011-05-28 @ 12:26:55
URL: http://liigr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0