superhelg

i fredes jobba jag till åtta. sen när jag kom hem stod maten på bordet. robin är allt bra duktig han. sen mös vi bara till tvn och jag drack ett glas rött. gick och la oss tidigt för robin skulle jobba på lördan kl 7 och jag var helt död.

lördag vakna jag av ebba som vanligt. solen sken och fåglarna kvittra typ och det var helt underbart väder ute. vi gick en långis i solen och jag kom på den roliga idén att vi skulle promenera mot sandby. kom ut till åkrarna och märkte då att där ute var det full storm så vi vände tillbaka till husen, träden och lä.

storstäda vi lägenheten när robin kom hem och sen kom några från hans jobb och andré hit för dom skulle spela poker. jag bottnade med två öl med dom sen åkte jag till klostergården för en danskväll med amanda, astrid, helena, jenny och johanna. det blev hipp och jenny var helt lyrisk för olle från idool uppträdde haha hon stod längst fram.

landade i sängen vid halv fem och blev väckt av ebba kl 8.15. men hon somna om så det blev några timmar till. söndagen har varit fotboll, hamburgertallrik och massa kaffe. liverpool vann för övrigt mot serieledarna manchester u med 3-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0