ohmygodohmygod

ohmygod låten från melodifestivalen har gått på repeat i min hjärna. kan inte få ur den. fast det gör inget. gjorde även en illustration på jobb för alla som ville se hur han gick sådär på rullbandet haha. han var sjukt kul.

nog om roligheter. över till allvaret. min kära syster tycker att jag blivit för slö och fet så nu ska hon och jag ut i skrylle och springa. hon brukar springa typ 7 km. vi får väl seee vad denna slusken här orkar med. jag ar iaf munderat mig med vindtäta saker a.k.a. stanstadoverallen. vilket betyder inte så jätte vindtät men det får gå. så om jag försvinner så finns jag någonstans i skrylle/dalby uppblåst i ett träd så då får ni ringa brandkåren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0