hjärtaaat

har haft kalas i helgen med och jag fick jättemycke paketer =) hihi

igår damma vi av grillen! mamma sa att jag ätit entrecot (kan ej stava) men jag kan iaf inte komma ihåg det så vi köpte det igår för det känns som att det var något man skulle smaka. en värdig förstagrillning liksom. det va gott som faaan.

inatt drömde jag att jag va gravid och födde. och detta var inte alls så jobbigt som alla säger. bara att bajsa ut ungen. challan var också gravid och födde en bebis som mackan med den gröna jackan var pappa till haha.

btw jag hejar nog på sara eller peter i bb. sara är så skön. just nu går hon runt och rapar för hon precis lärt sig det. jag erkänner att jag är BESATT av bb. shiiit. pinsamt nästan men jag står för det. madde är en slampa. annie är en tönt och mes. patrik lika så. mest patrik. vilket retard! sonia är en nobody. christian är cool som få och ful som få. roddan är äcklig och fläskig och kobent. martin är en ball fjortis. gurkan är en clown som är lite falsk. vanessa är osäker och snackar mycke skit. katerina är ett psycho som svär på gud alldeles för ofta för att tro på honom. har jag glömt nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0