bajsborsten

idag ska jag och penilla på svenskaspel kurs. alltid kul. lär sig alltid nåt. osså får man ofta nån fika eller så men tar med en banan ändå för säkerhets skull magen blir hungrig.

igår satt jag i kassan och mös när det kom en kund med tre toaborstar. hon tyckte väl själv det var konstigt för hon börja genast förklara detta. själv tänkte jag inte på det men kanske isf att hon har tre toaletter. vet man ju aldrig vad för lyx vissa har. men hon förklara iaf att hennes väninna var för snål för att köpa nya så hon brukade diska dom i diskmaskinen!! detta tyckte hon var väldigt äckligt och snålt så hon skulle få dom. 5,95:- styck. ja, jag kan bara hålla med henne. äckligt och snålt.


annie var sjukt elak i roasten igår. såg alla på hemsidan hihi. asså man vet ju inte om madde kanske blivit utsatt för något sexuellt mot sin vilja i sin barndom, så säger annie så. kan vara känsligt. så vinner hon. jävla hagga. så tråkigt att ingen ser annie som ett hot så dom röstar ju säkert inte på henne så hon kommer vara kvar länge. tråkigt. hoppas hon går ut själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0