24 bast och nästan ingen rynka

idag väckte ebban mig typ 7. eftersom ebba inte kan säga grattis så var linda först med sitt sms 7.30 =) kändes som vanligt inte som jag var ett år äldre än igår. sen somna jag om för att sen väcka robin vid 9. då fick jag en väska som jag önskat mig! den hade varit slutsåld på hemsidan men han hade googlat fram den från nåt annat ställe. sen ska jag få midda på jensens och bio. sen gick jag och duscha så gjorde han pancakes till mig. och kaffe. kunde nog inte haft bättre start på denna dagen!

igår var vi på midda hon mamma och pappa. då fick jag två vinglas som jag samlar på och en putsarduk och ett rödvin som hette louise =) hoho! kul. kommer nog få nåt mer när jag har kalas nästa helg.

ska hem och fika hos robins föräldrar snart. efter det ska jag jobba 15-21. kunde haft roligare men man får göra det bästa av situationen. sonia kanske sjunger för mig i högtalaren haha

nu ska jag gå och bajsa och läsa åsanissetidning. ja, man skulle ju göra det bästa av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0