minisemester!

efter att ha jobbat idag 10-19 så ska vi åka dirr till blekinge och stugan vi hyrt. sen kommer vi hem söndag. så skönt! vila upp sig. fiska, sola, grilla, dricka vin. bonus är ju att man slipper ifrån kaoset på jobb när det är kristi himmelsfärd. shit shit shit va jag är glad att jag slipper det.

all my bags are packed. alla väntar på mig när jag kommer kl sju. pappa har fixat två skivor vi kan ha i bilen. för påvägen upp så försvinner ibland radion osså blir de p1 el nåt sånt bara. blev det sist iaf. har köpt solskyddsfaktor 20. hoppas det räcker för min ryssbleka kropp. (inget emot ryssar. dom passar i sin färg)


obs! förra årets stuga. annan stuga detta året.


Kommentarer
Postat av: Amanda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 01:03:22
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0