hundkex

igår var riktigt jävla trevligt! köpte dyra utemöbler på dagen. tur robin betala dom! sen kom linta, noomi, andré, jimmy och david hit och grilla fajitas. sjukt gott! jag drack alldeles för mycke som vanligt när jag köper goda saker att dricka. vi spela dart och jag vann! sen fick ebba ett glädjerus och sprang ner ett av mina kristallvinglas. glas ööverallt och linda skar sig lite.

sen kom fridah! glad jag blev då. robin lura i david och jimmy att äta kundkex och jimmy tyckte det var riktigt gott. ska nog köpa lite sånt till han nästa gång som snacks. hoho! alla skrev även i mina vännerboken så ska bli kul att läsa i den sen. om det är läsbart.

i morse (och fortfarande) mår man ju sådäär. tog ett bubbelbad i morse i typ en timme. 
har läst igenom fridahs blogg idag med. massa inlägg jag missat med massa roliga bilder. hoppas hon fortsätter skriva nu haha


nu ska jag nog gå och sätta på mitt ansikte. blir man kanske lite piggare. ser iaf piggare uut.

5 days kvar att jobba nu! sick! ska bli så jävla skönt. sluta stressa så och få herpes av de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0