falukorvswok - sjukt underskattat

ååh ska snart fixa naglarna! shit vad jag längtat. dom är så jävla långa och söndriga nu plus en som är av. väl spenderada pengar tycker jag! något jag unnar mig. typ det enda förutom god mat. =)

på tal om god mat så gjorde jag nåt sjukt enkelt igår när helena och jenny var på besök. stekt falukorv med purjolök. sen nudlar i där med en påse redhot chili woksås från santa maria. + wokgrönsaker och lite creme fraise att doppa i. muumma! något annat som var mumma var att helena hade med sig kladdkakemuffins med kolasås uppe på. ååh!

robin ligger fortfarande och sover. jag har varit vaken en timme för en viss ebba var gosesugen i morse och la sig på mig. inte lätt att sova med 45kg på sig nej. nu tvättar jag en tvätt under uppsikt för ibland så läcker tvättmaskinen och jag måste ta reda på var det är. sjukt irriterande om den är sönder. så oväntad utgift innan semestern. 3 arbetsdagar kvar!

robin får sova lite till för han var på äventyr igår. 5.30 åkte han och kom hem kl 23. han var i tyskland och kom hem med massa gott. nu ska väl det räcka hela året nästan haha.

på midsommar ska jag jobba till 16 sen ska vi till mamma och pappa och mysa. lugnt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0