testing testing

jag fick ny mobil igår, david fixa lite så det blev bra grejer. typ fria sms och surf och så. sen skulle jag testa blogga. men ser att det inte kommit nåt och jag kunde inte skriva heller. kass! jag är så dålig. det är en sony ericsson xperia neo. nöjd hittills med allt! förutom att jag inte fattar den riktigt än.


vi har varit med ebba hos veterinären för hon hade "blåsor" "vulvan" haha kallar det kissen men veterinären sa vulva. iaf så trodde hon det var nånna inflammerade saker och inte herpes som vi trodde så nu går hon på massa piller. tagit i två days och det har redan gått ner. skönt!

min semester är snart slut vilket är sjukt deppigt! men det har varit bra. dyr men bra semester. småland, trädäck, utemöbler, god mat, sprit från tyskland, tosselilla, veterinären, utefärg.... osv. ekar i plånkan.

på måndag fyller lillalillalillasyter 20! fattaaa. stört. hon och hennes kompis ska ha fest på lördag och herregud vad ska man köpa? hon önskar sig bara saker till hästen osv. drömde inatt att jag gav henne en gul lök, en toasits och en grythandske. sjukt kass present haha.


idag klockan 14 kommer samuel och marie hit och ska sen sova här! baaall! samuel är 12 och marie 9. robin och samuel ska spela ps3 och jag och marie får hitta på tjejgrejer haha. sen ska vi göra egna hamburgare och äta massa godis. mys. marie hade sagt till mamma lotta att "dom skulle sköta sig jättebra så louise och robin ville ha massa barn sen!"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0