olyckan kommer sällan ensam!

mysig måndag på jobb haha. om man nu kan ha en sån. allt gick i ett och jag jobba först med mamma norrman och sedan dotter norrman. 

en "rolig" sak är att jag skrev ju om att jag hade fått munsår på vänster sida och sedan höger. i förra veckan knäckte jag en nagel på höger hand och igår knäckte jag fantamig en på vänster hand med. så är det när man går för länge mellan gångerna så de blir för långa.

det jobbiga var att den igår knäcktes för långt ner och hände kvar i slamsor så de gjorde ont som fan så jag våga inte dra av den. dock löste ebba detta problem till mig idag. vi var ute och busa så busa hon lite väl så jag drog ner henne i skinnet och då hörde jag "krrrsh" och en smärta utanför denna värld osså låg nageln och lite blod i vanten.

sjukt intressant info om mina äckliga munsår och naglar men så är jag.
äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0