fan vad det är synd om mig!

varför straffar gud alla med desamma? med desamma vet jag itne men jag fick herpes på vänster sida förra helgen. nu är det typ läkt och vad händer då? jo, får en kittlande, dunkande känsla på höger sida. tadaa! herpes simplex! gaaah! plåster är på och jag tycker mer synd om mig själv än nånsin.

tycker även synd om mig för jag gjorde andelarna till handbollen igår och hade sverige inte gjort mål i slutsekunden hade jag vunnit 280 spänn typ. så jävla illa! dom hade ju förlorat ändå varför ska dom även straffa mig? unna mig nånting nångång!

ja, min bil är fortfarande icke startande. buhu! fick ta bussen 1,5 timme innan jag börja igår.

vad har jag gjort dig gud du allsmäktigee?!

ska trösta mig med en smarrig hamburgertallrik på hard rock café i köpenhamn idag istället. kanske en cranberryvodka med? mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0