cruella de vil

hupphupp! (min version av whoopwhoop hoho!) effektiv förmidda. ja, förmidda kommer alltid för mig vara före tre typ. vem fan äter midda kl 12? nu kom jag av mig. ebba väckte mig med sin vanliga slick kl kvart över 8 sen har jag sett alla älskar raymond och rachel ray.

efter det ringde jag och sa upp mitt gamla 3 bredband och ringde radiotjänst som skickat en påminnelse på en räkning vi inte fått. "ååh! nu kommer hon inte tro mig för så säger väl alla som ringer om påminnelser" tänkte jag. hon såg i datorn sen att vi inte fått den så jag oroa mig i onödan haha sådäär tjäna jag 75:- i avgift idag. hupphupp!

sen har jag tvättat och hängt upp en tvätt och städat toan och lite andra diverse saker som att radera låtar jag aldrig lyssnar på på spotify haha. har varit på långrunda med ebba med.


detta kanske inte låter mycke men det är mycket i min värld då jag annars inte får gjort nåt när jag jobbar stängning.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade också varit sjukt nöjd om jag varit i din sits och fått allt det gjort under en dag, än om kanske andra ser de som småsaker =)

2011-01-27 @ 13:37:12
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0