only girl in the world

jag vill ha en bil. hoppas jag hittar en imorron. hoppas hoppas hoppas.
jobbar 15-20 idag. soft kan man tycka men det brukar vara högtryck 15-19 så man inte ens hinner kissa. sen sista timmen är det mest chips och läsk. det är ju också alla hjärtans dag på månda. men dom flesta komemr väl fira det i helgen. måndagar är ju tråkiga. då säljs mycke blommor, lotter och choklad. bara för att alla känner att dom måste köpa. fast det är ju rätt bra att dom lagt en kärlekens dag när man behöver det som mest, när vintern varit mörk och lång.

just nu är vardagen är mest stressss, jobb och för lite sömn. helst vill jag bara lägga mig ner och sova tills.. ja jag vet inte när.


det är jobbigt nu.

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Klart man ska få, det är ju härligt att gnälla ibland :) få ur sig lite. Trevlig helg!

2011-02-11 @ 11:31:02
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0