nykär

ojojoj har det gått en vecka redan?

ja, jag och min bil är fortfarande inne i nyförälskelse-stadiet och glider fram och tillbaka från jobb med disneyskivan på hög volym. den skivan jag fick av jenny när jag fyllde 22 typ. andra får såna skivor när dom fyller 10 men jag uppskatta den mer nu. =)


imorron är det 1 mars. det betyder att farmor fyller år. sen är det 19 dagar tills jag fyller 24. glöm ej! hihi detta blir ett bra år då min tröjfavvonummer är 24 och jag alltid väljer det när jag ska välja nåt nr typ på rolette el nåt.

helgen har varit jobbhelg så jag har varit helt död då jag lyckades pricka in lönehelg. dock är folk trevliga när dom har pengar i plånkan. igår slutade jag tre så skyndade mig hem till robins föräldrar för att hinna se andra halvlek av liverpoolmatchen. resultatet är mindra viktigt:P haha jag hade köpt med mig semlor iaf och dom var gooda. sen somna jag i fotöljen och då var det dags att bege sig hemåt.

vi lagade en supergod lövbiffsenapssås med färskpasta. sen var det mys i soffan med solsidan, timeout och bigbrother. dom är sjuka i huvet.


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Hoppas du haft en bra helg!

2011-03-06 @ 13:36:00
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0