måndagmorron!!

måste få in i huvet att det är måndag. man blir så jävla fel på dagarna när man jobbar helg. robin flyttade ut ebba i hallen i morse när han gick halv sex. det var guld värt för jag fick sova tills jag vakna. 9.40. kan inte sova längre nuförtiden. men det räknas som att sova ut när man har unghund.

hon är förövrigt lite tjurig idag. undra om hon ska löpa snart, går runt och ger mig tjuriga blickar och morrar på mig när jag klappar henne på fel sätt. så nu sluta jag klappa henne och hon hoppade bort i andra soffan. här ligger vi i vars en soffa och kollar på efter tio med malou som två tjuringar.

ska nog kolla på ny bil imorron! en röd blixt denna gång. får se vad vi tycker. automatare. aldrig kört.
ska även baka banankaka till mormor och morfar. ska dit på fika.

nya comhemreklamen är ganska svängig. "snabbt stabilt och jättejättebraa" dumdiduuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0