hjärtans daag

en komisk sak är att igår fyllde svinto år. han som en psykiskt störd. på alla hjärtans dag. mindre älskvärd människa kan man ju inte hitta. fast trots jag är övertygad om att han kommer mörda nån en dag så tycker jag synd om han. igår så började han storgråta när han berätta för mig att han inte fått nåt i present. mannen är 50+ och luktar en vecka gammalt kiss.


camilla och jag kom fram till att bjuda han på en kaffe oc kaka. hans kanske 5e kaffe den dagen. då blev han så glad att han börja böla igen.

en annan kund gjorde min dag. en kille på kanske 9 år som hade sparat sin veckopeng på 30:- ett tag för att köpa alla hjärtans dag godis till sin mamma. han hade, som han uttryckte de, "cyklat jääättelångt och det var jääättejobbigt för han hade en tröög bmx" haha osså tömde han hela sin börs på pengar för att köpa både choklad och gelehjärtan till sin mamma. jag föreslog att hon nog skulle bli lika glad för bara chokladen men han ville tvunget köpa båda. hoppas fan hon blev glad annars jävlar. sötare kille finns inte.

Kommentarer
Postat av: pernilla

svinto är läskig

2011-02-22 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0