pisss

vilken störd vecka. försovit mig två dagar och haft ont i huvet helatiden. trött som få. fattar inte vad som är fel i min kropp. måste vara nån vitamin el nåt jag fattas men jag äter ju av allt. inte lönt att googla det för då har man väl både det ena och det andra och tillslut är man döende. om jag känner mig själv rätt.

ville en runda till till ullared men det blir det ju inget med. veligt folk. får väl köpa alla julklappar på rusta.

igår tog vakten en snattare. en dam som skulle besöka sina barnbarn och "hon kunde ju inte komma tomhänt" så då går man och tar två starwars svärd el vad det var. sen satt hon där i en timme och vänta på polisen. jävla pack! julen är inte för alla. alla har inte råd, men hur dum får man va? vet inte om jag ska skratta åt henne eller tycka synd om henne.

blir en lugn helg nu. slutar åtta idag, undra om man kan lura robin till att se idol... imorron får man väl ta tag i julen. pynt ska upp. sen ska vi till mamma och pappa på söndag.

tur jag har världens bästa hund som gosar med mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Annars får du komma hit och kolla Idol, jag o Challan kommer iaf sitta bänkade :) Kan kanske locka med hemmagjorda snickers?

2011-12-02 @ 15:38:11
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0