mmm maaat

igår var en toppendag! sov alldeles för länge, vilket det verkar som jag behövde. sen körde jag robin till sina föräldrar och där fick jag äta hembakta lussebullar och fick med mig en bit julsalami hem.

sen bar det av till lindas nya place för inspektion. vely niice, som borat hade sagt. impad av att hon redan fått upp tavlor och krukor. sen vidare till bruce för julmat och julklappsleken. förra året fick annica fickparkera till mig och detta året challan. nyårslöfte! träna på fickparkering.


julklappsleken blev bra. jag fick mina choklad och även en termosmugg till kaffe. perfa!

idag ska jag nog ägna mig åt mina kläder här hemma. rensning och sortering! bullkastrull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0