idooolfinal

nu jävlar. jag blir nog inte besviken vem som än vinner men jag gillar nog amanda en gnutta mer. challan kommer hit och jag tänkte laga en laxsås med färskpasta.

idag har jag haft värsta ångesten för jag trodde jag glömt stänga kaffekokaren. när jag satt i kassan så spelades scenarion om hur jag skulle komma hem till en svart lägenhet med en död ebba upp om och om igen. tillslut hade jag sånna stickningar i magen att jag stämpla ut och åkte hem. kaffekokaren var stängd. det dras av på lönen med det var det värt ändå.

imorron ska det bli kul. ojoj vad jag ser fram emot allt! inte ätit nån julmat i år förutom julskinkmackorna med senap. "missar" julfesten med jobb på glasklart men vem vill vara där? inte jag iaf och inte mer än halva cg heller. hoho! suuuug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0