ensam

yes amanda vann!

maten blev svingod. jag är så jävla bra. dock blev challan sjuk så den intogs själv. hoppas verkligen hon är frisk imorron.



ibland undrar man. en kund såg fel pris på avocado då där inte fanns någon skylt. han bryter nästan ihop framför mig, röst i falsett och darrar på läppen. i dessa tillfällena så vill man bara säga nåt i stil med "vissa barn svälter och har ruttna fötter i arfika och vissa människor går i taket för en avocado. men allt är ju relativt!"
dagen jag ska sluta ska jag säga det till nån. kanske för jag vunnit massa pengar, kanske för jag ska gå i pension.


ush jag känner mig ensam. ensammast i världen. hoppas alla har sjukt jävla roligt idag. så roligt så man hinner prioritera vissa saker framför andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0