utlandsresa

i morse var jag i danmark. men bara och hämtade robins föräldrar på flygplatsen. sen nu ska jag jobba 15-20. skulle hellre suttit ute i solen ett tag. men har ingen bra stol för det. blir ett projekt nästa lön.

imorron är det supricesuprice 50årsfest. ja jag kan ju sätta alla mina pengar på att thomas inte läser detta så det kan jag ju skriva. det ska bli kul. god maat. "du tänker bara på mat" säger många. ja, det gör jag. livets mening.

har gått plus på mitt fondsparande. har två olika och de har gått 5:- plus tillsammans hihi. här blir det ryggbiff till midda när jag är pensionär.

har laddat hem s 1 av glee. det är ju så fantastiskt bra sägs det. (charlotte, jenny och johanna säger det) jag gillar ju rent och sweeny todd osv så borde väl gilla denne sjungande serien med. ska titta lite ikväll innan bb med ett glas rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0