regn hos miiig

i morse när jag gick med ebbsan så regna det lite smått. så skulle hon lägga en hög. då kröp hon in under en buske och la den där. såg så sjukt kul ut, precis som hon ville ta skydd från regnet medans hon bajsa. detta gör hon ofta. sjukt irritarande då det är lite jobbigt att krypa in under en buske och kanske få en gren snärtad på kinden för att plocka upp det.

heter det medan eller medans? jag ahr alltid skrivit medans för så säger jag men diverse lärare har alltid rättat det. klart lärarna har fel.

idag för en vecka sedan så var jag hemma hos jenny boss på midda. hon hade gjort egna köttbullar med fetaost i. sjukt gott. sen kolla vi desperate och sen kom helena till bigbrother med nybakta kakor. fattar inte att jag inte berättat om dessa kakor på en hel vecka! för grejen är att jag inte kunnat sluta tänka på dessa gooda kakor. helena kan hon!

idag ska jag dammsuga, städa toaletten, damma och tvätta. måste tvätta badrumsmattorna akut för ebba hade trampat i bajs utan att robin sett det igår och så stega hon in och kleta av det på ena mattan. fräscht! sen ikväll ska challis och jag till jenny och äta hemmagjord pizza och jag ska klippa mig.


Kommentarer
Postat av: linda

nä? i huset eller sedan tidigare?

2011-04-12 @ 13:52:26
Postat av: Annelie

Det heter medan, men jag har också alltid sagt medans, det måste vara något staffanstorpsspråk =P

2011-04-12 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0