blåsigt värre

idag ska jag och linda vara säljare ute vid citygross grillevent. vi ska sälja diverse saker. bland annat triss. och smaka på grillad mat och mingla med kunder. jag ska även göra detta imorron. känns välbehövligt. liten paus från det "riktiga" jobbet.

för övrigt kanske nån undrar hur det gick i trisstävlingen och jag kom lika med sofie så vi fick vars en goodybag men sen lite chockad så vann jag the grand price som var en digital fotoram för att jag sålt flest triss per timme. vem sa att jag itne var säljande? gubbjävel.

idag när ebban och jag va ute så bevittnade jag något konstigt. men det är kanske itne konstigt i dont know. men det var typ åtta gråsparvar som fick flipp och flög skrikandes i samlad trupp ner för ett tak och damp ner typ en meter från mig och alla riktade sig mot taket och skrikkvittrade för fullt. ett jävla liv var det. osså titta jag mot taket då satt där två skator och kraxade. var detta ett gängbråk mellan fåglar? hade skatorna jagat ner gråsparvarna? sjukt korkat isf av dom för åtta mot två.. ja, jag trodde väl heller inte att fåglar kunde räkna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0