aprrril aprril

i fredes var robin och jag på jensens. sååån besvikelse! nästan så man inte vill gå dit mer. senigt och fettigt kött. inte fick man kompensation heller. nää fyyy. mando vinner med hästlängder. jensens är bara bra på lunchen.

igår var vi på kalas med hela tjocka släkten. farfar fyller 80 och sören fyllde år och nästan alla var där. marie undrade vem som skulle ta hand om henne om hon inte hade några föräldrar. din mormor tror jag sa jag. men om inte hon finns heller då frågade hon och tittade snabbt mellan mig och robin. hennes mamma lotta fattade vad hon syftade på och svarade att många skulle vara tvungna att dö om louise skulle ta hand om henne. typiskt!

idag är vi slitna men måste städa vår trädgård har vi kommit fram till och passa robins föräldrars hundar då dom är i thailand dom jävlarna haha och robins bror som är hundpassare ska se på fotboll i helsingborg.

vi har även lagt in lite ryggbiff i marinad igårkväll med chilli och vitlök. ska grillas till middag det.

pussochkraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0