whååå

ååh klockan är mycke men jag har svårt att varva ner idag. sjukligt mycke på jubb. jävla bajsmynt, hoppas ni brinner i helvetet! jag har räknat och lagt typ 500:- i rör kanske. bläblä bläää. vaarför samlar man på sig så många? vissa idioter trodde att man kunde växla in den förra 50 öringen nu med. den silvriga lite större. haallåå yxskaft.

ebba har också svårt att varva ner. hon kom på nu att hon ville leka. kl elva på kvällen. men jag kan inte säga nej till en sån sötnos. hon kom med den nya leksaken och morrade. haha när jag inte orka mer så la hon sig ner och gnagde på den. så satt jag och vicka på tårna, då morra hon på dom. ett sista försök att provocera mig haha.

nä! nu får man väl gå till sängen. ska lämna ebban hos robins föräldrar innan jobb och imorron ska jag sova hos mamsen och pappsen! ska bli mysigt.

btw så opererades min älskade morfar idag och allt gick braa =) im so happy. det har varit en tyngd det. mormor grät av glädje när doktorn ringde. åh gud, nu börjar jag osså gråta.

see ya! dont wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0