vilodagen

nu har taxin hämtat robin. ebba står och tittar i fönstret och vägrar inse att han åkt. ska köra henne till hans föräldrar ikväll för jag är inte hemma på hela månda och tisdag.

det var asball att spela igår. södradals div 3 lag var motståndet. jag var sjukt laddad. så kul att spela i ett lag igen med massa glada tjejs! vi vann med 11-1 och det är synd att det var en träningsmatch för jag hade legat bra till i poängligan med 3 mål + 2 ass. inte för att skryta el så. =)

robin och jag såg salt igår på kvällen. filmen med angelina jolie. sjukt bra, fast det måste ju komma en tvåa. =/ knasigt slut.

imorron fyller challis år! hoppas hon ska göra nåt kuligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0