siste september

åååh vad jag bävat för denna dag. fast en dag jag än mer bävat för är imorron, 1 oktober.

idag är dagen då alla, ja jag spår hejvillt att ALLA kommer komma och betala med sina jävla 50öringar idag. ja, det ska bli skönt att slippa dom men hur kul är det att räkna dom?

imorron är då dagen vi ska sluta ta dessa små bajsbruna mynt. inte en 50öring är godkänd som peng. inte värd ett skit. det är det säkert många som missat som kommer bli paffa.

det är ju dock inte ett så stort problem, mitt största problem är att jag ska jobba 4 dagar irad i service nu med den nya lagen? att det är 18 år på skraplotter. de får inte bara inte köpa dom utan deras mormor får inte köpa om jag hör ungen säga "mormor får jag en tianlott?" detta mina vänner spår jag lite villt igen att jag komemr få många utskällningar för. får jag det kommer jag först bli röd och koka och sedan gråta. för ja, gråta det är det jag gör.

tycker svenskaspels reklamer dock varit klockrena. riktigt roliga. hoppas alla i sverige sett dom. fast det hindrar ju itne dom från att försöka köpa ändå. min favorit är den med en liten kille som samlar på antikviteter hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0