O M F G

wååw yeeey! fan va fint jenny gjort häär! jag blev helt tårögd och fick ett pirr i magen haha =) tacktack jenny. sjukligt snygga bilder som fångar min personlighet perfekt eller?

jag är så sjukt laddad för nästa vecka. dock åker ju robin vilket itne är så kul men det kommer gå så fort. han åker på söndag. på månda jobbar jag hela dagen och tränar dirr efter så den dagen försvinner snabbt.

sen tisdag jobbar jag till tre och sedan har jag och marie fått biljetter av svenska spel till sverige-san marino matchen! zzzzlatan here I cooome! så jävla sjukt. de biljetterna har varit slut länge. en kille på jobb hade köpt två för 800:-. vi blir också bjudna på middag på olearys innan. thaank you very much.

onsdag är jag ledig sen på tooorsdag åker jag ner till robin och modena och stannar till måndag. fredagen får jag strosa runt själv för robin jobbar ju då men sen på lördagen ska vi nog åka till rimini och bada och besöka san marino. rätt kul att jag sett dom spela på tisdagen då. hihi. söndag vet jag inte vad vi ska göra men de finns ju massor.

Kommentarer
Postat av: pillan

riktigt fin sida! :)

2010-09-06 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0