husmor

nu har jag planterat lila ljung och lila brassica i två krukor som jag ska ha på framsidan. dock var jag dum och tänkte inte på att den stora krukan blev för tung med all jord i och plantera inte på stället den skulle va.
men ska försöka få hit mamma och pappa idag för att sätta upp en gardinstång så kan kanske pappa flytta den höhö.

nu ska jag ut med ebban för hon verkar vilja leka lite, jag var ju ett sjukt tråkigt sällskap när jag bytte sängkläder och planterade där ute så får väl kompensera.


efter det ska jag en sväng till novaområdet och köpa lite smått till ett arrangemang i en kruka jag ska göra till köket. typ kaktusar och stenar. samt ska jag in på överskottsbolagret för jag måste se om dom har mitt balsam! det har utgått på CG. jävla påhitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0