hösten kommer

åh! vilken underbar morron! solen skiner och inget regnmoln så långt ögat når. hundägarna hoppar jämnfota av glädje. dock har vissa löv på vår häck förvandlats till knallröda. det är hösten gott folk. brrr.

igår var en irriterad dag. jag irritera mig på varenda kund. va de sa, gjorde och såg ut osv. men emellanåt kom det någon favvis och log och sa hej och betedde sig fläckfritt. ja, vissa dagar är sådär. tycker inte om dom dagarna för det finns så mycke att irritera sig på hos folk.

men idag är en bra dag! jag ska göra mycke. tänkte göra en to do list. och redan innan jag gjort den har jag prickat av att hänga upp tvätt och tvätta och byta sängkläder. bra bra bra. sen ska jag och handla ett nytt matbord som vi enats om.

senaste veckorna har jag haft ett E för ebba och ett R för robin på mina naglar. dock igår så var jag lite rastlös och började gnaga av mitt genomskinliga nagellack. faast jag gnagde lite väl och fick med två prickar så nu står det F där det stod E innan. klantigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0