fredagkväll

idag ska det bli så myysigt. andré, fridah, robin och jag ska till mando och äta. som vanligt går jag in på hemsidan och rekar menyn. fast jag kan denne menyn utantill. jag tar alltid plankan, aldrig tagit nåt annat vad jag kan minnas. me planka kan aldrig bli fel. och efter denne titt på menyn så kom jag även denne gång fram till att 250grammareplankan it is!

efter plankan slinkit ner ska vi till bigbowl och slå bowlingskorna i taket. dock ska jag ta det jävligt lugnt. pga av min förskjutna ryggkota och att vi har match på söndag. seriepremiär mot malmö fbc.

statusen på ebbas leksak är att den är forfarande hel och hon har den med sig helatiden. detta var ett kanonköp!

jag saknar er i amerikat. det har gått jävligt lång tid nu.

pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0