åldern har inget ansikte

mitt finger har läkt sig bra efter min olycka på jobb när nageln slets av på fel håll en bit ner och blödde. yr i skallen blev jag. fast jag jobbade vidare, dock i ett något långsammare tempo. mina prinsessplåster tog slut och jag fick börja på mina simpsons. men oj sån besvikelse när jag fick krusty the clown första dagen så nu har jag skippat plåsterna.

jag har också haft sjukligt ont i axeln. efter italien då jag bar mitt tunga handbagage på den. jag var äntligen hos sjukgymnasten igår och han knäckte som fan och sa att jag haft något man inte får i min ålder. en förskjuten kota i ryggen och en stor knuta under skuldran som hade fått spasmer.

just nu håller jag och ebban på att förbereda oss mentalt på att robin ska till kina och inre mongoliet i tre veckor på månda. eller jag förbereder mig och ebba leker med sin nya oförstörbara leksak som är av nått gummisilicon el nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0