villinteeevillintevillintee

ush ska till tandläkaren idag. uh uh uuuh! när jag va liten så gilla jag tandläkaren. älskade banankräm och man fick bokmärken. sånt existerar inte längre. man vill ju inte be om det. varför förståår hon inte att jag vill ha banankräm och bokmärke?

sen gnäller dom för mycke bara för man är vuxen. min förra tandläkare gilla jag inte, hon sa att ingen pojke ville pussa mig sen för jag haden tandsten som ledde till tandlossning och då vill ingen pussa en. tandsten har väl alla. sen får jag inte dricka läsk heller, bara ramlösa. blablaa. vad gnäller dom för egentligen? jag har aldrig haft ett hål i hela mitt liv.

det är min mun! och jag betalar för att du ska kolla om jag har hål och krafsa bort lite tandsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0