superfragilisticexpialadocious!

idag har jag och robins mamma varit flitiga. jag är helt slut i mina armar. mer säger jag inte fall robin läser. hihi. surpriice!

ska ringa och skälla snart. eller inte skälla på den som svarar för jag förstår ju att det inte är hans fel men jag ska be dom framföra att tjejen som tog min beställning av bordet. hon är jag hemskt arg på. nu löste det sig men jag kokar fortfarande. när DHL kommer med bordet och stolarna så kommer han först fel tid. tur för han att jag är hemma.

sen så ställer han en pall utanför dörren med bord, stolar och extraskivan. sen säger han "ja du har ju inte betalt för att jag ska bära in det så det får du göra själv." "du skojar!?" utbrast jag. och trodde verkligen han skoja för han va en sån go-skämt-gubbe. men nej han gick sin väg och där stod jag med en tung pall.

jag sa specifikt till henne att jag var ensam hemma och att vi kunde hämta allt på lördag när robin va hemma. men hon sa "neej då dom kör ju hem det till dig gratis. inga problem." hon nämnde inte att man skulle betala extra för att han skulle bära in det. inga problem?! jävla naiva flickunge. så robins mamma och jag fick kämpa som fan med lådorna och pallen.

sen ska jag jobba till åtta. efter det kommer robin hem! wiie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0