soliga tisdag

jobbar 12-18 idag. sen är det match. idag måste vi fan vinna annars gräver jag ner mig i trädgården. förlora är det värsta som finns typ. det kan nog alla hålla med mig om. sen tycker jag att linnéa jobba på bra som fan för att va helt slut som hon var förra matchen. hoppas vår avbytare hade en jävligt bra anledning att inte vilja värma upp för att hoppa in.

igår åt jag, mary och yvonne på jensens. jag trodde jag skulle spricka efter det. vi tog sån trerättersmeny dom satt ihop och herregud va jag åt. varför tar jag alltid den där sista glasspåfyllningen? det är dens fel. sen kom robin och hämta mig. skyldig han en =)

jag tycker inte det är så kul att det är frost på marken på morronrundan redan men en sak som är kul är att det ryker om ebbas bajs. hoho! lite roligt asså.

jaja! ni hittar mig i kassa nio idag! där jag sitter och vilar benen och laddar för mig själv. antagligen har jag solan bakom mig och camilla framför mig. för det är så det är. så ladda får jag göra på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0