puh

jag är så glad! det gick überbra hos tandläkarn. jag har fått en ny ung, snygg tjej som är snäll. den andre har slutat. fick inget bokmärke men fick rabatt på flourmunskölj, det är ju något!

nu har jag också varit och handlat och beställt ett matbord med fyra stolar.

igår var det en gubbe som kom och veckla ut ett väldigt skrynkligt kvitto och sa "kostar inte morötterna 7,95?! jag har betalat 14,95!" såklart var det avdraget längst ner som vanligt och jag pekade. "åh! så dumt. jag som gått och varit så arg hela dagen och skrynklat kvittot."  haha "jaa, det var ju hemskt onödigt" sa jag.

och visst är det. gå och gnissla tänder en hel dag när det inte alls va nödvändligt. kan tycka att det inte är nödvändligt även om det nu inte hade varit avdraget men det är bara min obetydliga åsikt.

nu ska jag se ullaredavsnittet från igår och mysa till de.

Kommentarer
Postat av: Jenina

Du vet hur du underhåller mig du:)

2010-10-05 @ 17:20:15
URL: http://tiiingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0