ont i halsen

nepp! jag har inte det minsta ont i halsen. men många andra har! därför säljer vi lite zyx och lite strepsils osv. inget konstigt alls. men när den personen med ont i halsen verkar ha ont i öronen osså så känner jag att det är lia gott åt han. låt han ha ont! ont som fan.

- en strepsils.
- vilken smak? mint eller honung&citron?
- har ni jordgubb?


saaa jag jordgubb eller?!? idiotjävel. nä. är man så dum och inte lyssnar så har jag go lust att säga "oj, nä vi har slut på strepsils, ta en vicksblå"


ps. igår tog vår duktiga civilare sin 4e snattare på typ 4 veckor. eller nä, 3 snattare och en tjyyyv för han passerade gränsen så det blev stöld. han har ett hököga han. en intressant iaktagelse är att 3 av 4 har haft samma efternamn. en känd liten familj i stp som börjar på b.



BOSKAP rååmar!

Kommentarer
Postat av: linda

LOL!! BOSKAP :D

2010-10-14 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0