KATTJÄÄVEL

jag hatar katter. så jävla mycke. fan va jag hatar katter. uuuush! djävulen i päls! hatar hatar hatar.  det värsta var väl att när en ful jävel följde efter oss innan så blir jag ju arg på ebba för att hon vill fram och leka med den. jävla kattjävel får mig att bli arg på oskyldiga ebba.

den där förbannade pinglan alla har i sitt halsband med. uuuh! det är ett hemskt ljud det. ebba har lärt sig vad det ljudet betyder. plingelingpling! nä fyfan. kommer nån av dom katterna nära oss nångång kommer jag fota iväg dom så hårt jag kan. helst in i en tegelvägg. det är ju ändån ingen som bryr sig om dom. då hade dom inte sprungit där. 9 liv har dom ju med. hur har dom förtjänat dom där 9 liven?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0