hallådär fattardunaada seppaa

ibland undrar jag. jag sitter liksom och undrar var tog den där vägen och den där i lågstadiet och den och den. var är alla? vad jobbar dom med eller pluggar dom? gifta? barn? boor?

också sätter jag mig ibland och sökerhitta.se eller facebook. för att jag har ju så mycke annat som är viktigare att göra liksom haha. men nyfiken i en struuut som min mor brukar säga.

den knasiga är att jag sökte på två tjejer från högstadiet och dom finns inte på facebook. så tänkte jaag att dom hade kanske bytt efternamn. gift sig? det kan jag tänka mig att dom två har. har nog barn med. men dom fanns inte på sina förnamn heller och det ändrar man väl inte?

då är väl förklaringen att de inte har facebook då. men... vem har inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0