chokladfondue

igår så haffade jag en snattare alldeles på egen hand. adrenalinet pumpa och jag blev helt svettig av att springa. men tog honom, det gjorde jag. med lite tur.  det var en snorvalp på 10 bast som ville ha fotbollsbilder. och i hans lilla huvud tänkte han kanske "jag vill ha, så jag tar" i dont know. men tog, det gjorde han. fyra paket á 20:- jag såg dock i hans ögon att han va rädd så jag kolla var hans händer var och de va innanför jackan. så jag kuta efter till parkeringen och han gav tillbaks dom, livrädd. kaanske borde man dragit in han på kontoret och ringt polis + föräldrar men ovan som jag är vid att haffa tjuvar så tänkte jag inte så långt. och jouren, han var ungefär lika lång som 10åringen så.

varit på dejt med jenny idag. klippt har jag blivit och asiatisk buffé har intagits och secondhand shopping har gjorts.

avslutar med en kopiering av twitter på stanstad som jag tyckte var festligt.

"Regelkunniga Simon Broman erbjöd sin regelkunskap hos P01/02. En fråga kom efter lång tystnad "Varför för tjejer dubbla mål på interncupen"

det kan man fråga sig. vad kan simon svarat på detta? är detta ett jämnställt samhälle? nej. dum regel har jag då tyckt i 4 år när jag tränat killar. men står man i tjejernas bås tycks det nog bra.

Kommentarer
Postat av: linda g

vild chansning, de va ALEX som joura!?

2010-10-27 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0